2011. szeptember 26., hétfő

148. szín: Önállósodás

Erik egyre önállóbb mostanában... most már inkább kisgyerek, mint baba. Nagyon bátor, egyre messzebb merészkedik tőlünk az utcán vagy játszótéren, egyre jobban "elvan" egy-egy játékkal, kevésbé igényli, hogy szorosan mellette legyek mindig. Tegnap például Eszterrel és Rékával találkoztam a Kikában, és - hogy nyugodtabban tudjunk csacsogni - "beadtam" Eriket a játszóházba. A lány, aki a gyerekekre vigyázott nagyon kedves volt, és Erik 30 percig nem is hiányolt engem, olyan jól érezte magát. :) Miután kijött, teljesen fel volt pörögve, állandóan el akart császkálni mindenfelé. Egy ilyen pillanatában, amikor nekem is kb. 10 másodpercig valami lekötötte a figyelmem, egész messzire jutott, a fürdőszoba-bútorok közül horgásztam vissza... nah, akkor kicsit megijedtem azért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése