2011. október 22., szombat

155. szín: Nekem 8

Nekem nem 8, hogy milyen lesz az új lakásunk, de az elméleti tervezést inkább Zsuzsi csinálja. Elég aktívan, amint látjátok a "felújítós" blogon. Így aztán gondolkodhatok egyedül, hogy mit is írjak erre a blogra.
A cím onnan jutott eszembe, hogy ma volt Baricz Katinak a Nekem 21 című fotós délutánján a Mai Manó házban. Novemberben is lesz 21-én, akit egy kicsit is érdekel a fotózás, annak érdemes eljönni!
Ma többek között az André Kertész kiállításról is szó volt, amit a Nemzeti Múzeumban nézhettek meg december 31-ig.

Délelőtt amíg Zsuzsi fodrásznál volt, mi Erikkel elmentünk ügyintézni az apehba. Meglepően gyorsan és egyszerűen ment minden. Így még maradt időnk postára, játszótérre és közértbe (boltba :) is menni! Nekem mindig nagy élmény, ha kettesben vagyunk Erikkel és minden flottul megy. Ez ma is így volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése