2011. december 29., csütörtök

172. szín: Együttalvás

Zsuzsi ez előtt egy órával írt egy bejegyzést, de úgy éreztem most kell leírnom friss élményemet. Épp egy kérdőívet akartam kitölteni az együttalvásról (Szabó Evelin harmadéves pszichológus hallgató végez egy tudományos vizsgálatot a Károli Gáspár Református Egyetem pszichológia szakán Dr. Szondy Máté pszichológus, egyetemi adjunktus vezetésével.), de mivel közös jeligét kell megadnunk, be kellett mennem Zsuzsihoz, Ő épp visszaaltatta Eriket. Amikor ki akartunk jönni Erik fölébredt és sírt, hogy én is maradjak bent. Így bent maradtam, ettől rögtön megnyugodott. Középen feküdt, egyik oldalon én másikon Zsuzsi. Már majdnem elaludt, amikor odafordult hozzám, kinyitotta a szemét és azt mondta "Appaa, Appaa!", majd aludt tovább. Amit éreztem, azt nem tudom leírni, de nem csak Zsuzsinak, hanem nekem is könny szökött a szemembe :).
Már kitöltöttem a kérdőívet. Azt hiszem írhatom többes számban, hogy számunkra az együttalvás jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése