2012. május 20., vasárnap

200. szín: Az első meccs

Szombaton volt Erik 1 éves 11 hónapos és 1 napos, így gondoltam ideje kilátogatni vele az Albert Stadionba. Sajnos e jeles alkalmat a Fradi egy 0:1-es vereséggel "ünnepelte" a Siófok ellen. Ez Eriket szerencsére cseppet sem zavarta.
Csak az utolsó fél órára mentünk ki, egy egész meccs még Eriknek sok lett volna, meg én se értem rá. De ezt a 30 percet nagyon élvezte. A családi szektorban kezdtünk (az egyik kapu mögött) és végül a B közép mellett végeztünk (a másik mögött) :), és nem én akartam átmenni, Eriknek tetszett meg, hogy ott tapsolnak és énekelnek. És kitartóan mondogatta, hogy "oda-oda". Ő is tapsolt, ugrált és kiabált :).
Hát így töltöttük a szombat délutánt kettesben, amíg Zsuzsi vásárolgatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése