2012. július 9., hétfő

208. szín: Kerékpáron

Zsuzsi és Erik után én is csatlakoztam a kétkerekűek táborához. Alaposan körül jártam a témát és végül sikerült egy olyan bringát találni, ami nem biztos, hogy a legpraktikusabb számomra, de biztosan a legjobb választás :).
Először arra gondoltam, hogy egy használt biciklit veszek, mert dolgozni is szeretnék vele és nem akartam azon izgulni, hogy mikor lopják el. De nem találtam megfelelőt, viszont ráakadtam a Csepelnek az új kerékpárjaira, a városi és országúti bringáik egyaránt megtetszettek és elég jó minőségűek is, abban az árkategóriában amennyit én szántam rá.
Szerdán találtam is egy megfelelő versenybiciklit, ami azért nem volt olyan könnyű, mert ezek már kifutó darabok és csak pár van az üzletekben. Viszont így olcsóbban is jutottam hozzá :).
Így szerda óta már sokat bringázom (bringázunk) és nagyon élvezem.
Ma már elég sok a bicikliút és a tároló Budapesten és az autósok is kezdenek hozzászokni az egyre több biciklishez. Így már egyáltalán nem lehetetlen küldetés két keréken járni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése