2013. március 6., szerda

247. szín: Március 5.

Sziasztok, csak most jutottam ide, hogy hírt adjunk arról, hogy tegnap délután megszületett Csabi a második kisfiúnk. A szülésről majd Zsuzsi ír nektek én csak aszisztáltam.

Van az úgy, hogy nem lehet elmondani valamit, ezt most ilyen. Csak egy dal pár sora jutott eszembe a Dzsungel Könyvéből.

"Ami szép az egyben jó, ami kép az egyben szó.
Mégis mondd, mit érez e szív itt bent?
Mondd mi ez, mit a csend idecsent?
Hol van erre szó? Nánánáná!

Ez a Te az az Én a világ közepén-az ismeretlen vár
Ez az Én, az a Te és ez a Mi, tudod-e, hogy így vagyunk egy pár?
Mosolyogsz, nevetek, figyelem szemedet, a gondolat hol jár?
Mosolyogsz, nevetek, szavakat keresek, de nem találok már."

Itt meg is hallgathatjátok:

http://www.youtube.com/watch?v=Z4kiZzNrdns

1 megjegyzés:

  1. Isten hozott Csabi! :D Szívből gratulálunk, sok boldogságot és jó egészséget kívánunk nektek! :D puszi, Györkei család

    VálaszTörlés