2013. október 8., kedd

273. szín: Szaladnak a napok...

...és legutóbbi bejegyzésünk óta már 17 nap el is telt. Zajlik az élet itt, Csicsón is, annak ellenére, hogy nem adunk hírt magunkról. Hogy mik történtek?
  • Elültettük a spenótot és el is kezdtek kibújni a kis levelei. Annak még utána kell néznem, hogy ez jó-e vagy rossz. Elvileg télálló fajtát vettünk, de olyan furcsa, hogy ezek a kis zöld levelek a téli hidegben ott kint lesznek a földben. Majd meglátjuk.
  • Beszereztük a téli tüzelőnk egy részét. Tűzifát vettünk a cserépkályhához, pelletet pedig a kazánhoz. Múlt héten mindkét "rendszert" be is izzítottuk, most már egész rutinosak vagyunk a reggeli tűzgyújtásban, és CO riasztót is vettünk.
  • Voltunk Isti és Kamilla esküvőjén, ahol mind a négyen nagyon jól éreztük magunkat. A fiúk egész sokáig bírták, és én is táncoltam egy keveset. Most jöttem rá, hogy mióta Erik megszületett, nem nagyon voltunk táncolni. Most jól esett, Csabival a kezemben még táncpartnerem is volt, és épp elég is volt ez egyelőre... Itt a falubeli "csajok" néha átruccannak Antalfára, retro-buliba, egyszer majd lehet, hogy csatlakozom hozzájuk (persze az ötletet még a fiúkkal is megvitatom).
  • Holnap megyünk az oviba - egyelőre csak beíratni Eriket és megbeszélni a kezdést, beszoktatást. De már nincs sok idő hátra,és a mi kicsi-nagy fiunk is ovis lesz. Erről is beszámolunk majd.
  • Ma este elkészült Erik baglyos sapija, amit én horgoltam. Ha lesz róla kép, majd meg is mutatom, és horgolok egyet Csabinak is.
Egyébként tényleg szaladnak a napok. Hol könnyebben, hol nehezebben. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése