2011. május 30., hétfő

127. szín: Háztartási baleset

Múlt szerdán átestünk Erik első komolyabb balesetén. Ennivalót melegítettem neki, ehhez vizet forraltam, és mivel neki nagyon nyűgös napja volt, az ölemben volt ő is mindeközben. Ez vezetett a balesethez is, mert amint letettem a vízforralót, ő megragadta a fülét és magára borította a tartalmát. Huh, még most is remeg a kezem, ahogy rágondolok. Nem tudom, melyikünk ijedt meg jobban, én mindenesetre ösztönből rohantam vele a fürdőbe, bedugtam a hideg csap alá. Mikor sikerült kicsit lehiggadnom, felhívtam a nővéremet (Anyut nem akartam ijesztgetni), aztán a védőnőt, akinek a javaslatára gyorsan bevittem Eriket a gyereksebészetre. Itt egy nagyon kedves doktornő lekezelte Erik sebét és bekötötte, most úgy néz ki, ahogy a képen is látjátok. Szerencsére a gyors hűtésnek és orvosi kezelésnek köszönhetően a doktornő szerint nem marad majd nyoma... ...csak itt a blogon, meg az emlékezetünkben.

Arra gondoltam, folytatom a "mutatvány-listát", mert Erik minden nap meglep minket valami újdonsággal:
- mindenre mutogat, és azt mondja, "o!" (azaz "ott!")
- ha az ágyban szeretne hengergőzni, elindul a hálószobába, és az ajtóból visszanézve hívogat minket: kis kezével mutatja, hogy "gyere-gyere!"
- ha kutyát lát, néha azt mondja: "vu!"
- nagyon barátságos, különösen az idősebb gyerekekkel és a lányokkal - őket ha alkalma van rá, megsimogatja
- bevezette a welcome-home drinket: minden alkalommal, amikor hazaérünk, szopizni kér (akkor is, ha épp csak a gyógyszertárba ugrottunk le a ház aljában :) )
- mindent kipakol, napjában többször is
- a számítógép egerén a kis görgőt a mutatóujjával teljesen szabályosan görgeti

1 megjegyzés:

  1. uh, ezt még olvasni is rossz volt :(((
    Kérdés, ki ijedt meg jobban, te vagy ő? :(

    welcome-home drink :)))

    Dorka

    VálaszTörlés