2011. november 11., péntek

162. szín: Terhelés

Szerdán újra átéltem a cukorterheléses vérvétel csodáit. Na nem azért, mert jönne a kistesó, csak a kontroll miatt, illetve amiatt, hogy egy hete a vérvételem eredményei alapján nagyon magas a triglicerid szintem (és ezzel együtt a koleszterin szintem is). Szerencsére a cukrommal minden OK, úgyhogy doktor néni tovább gondolkodhat a triglicerid szintemről. Mindenesetre kicsit elkezdtem diétázni (azaz már nem eszem meg egész édesség-hegyeket naponta), aminek az eredménye az lett, hogy egy hét alatt egy kilót fogytam is. :) Juhéj, lehet, hogy 60 kg alatt is van élet? (Zsuzsi)

Ahogy a kép is mutatja, megkezdtük a felújítást a lakásban! Erik is kiveszi a részét a munkából :). Tibivel pénteken levertük a csempét a konyhában, ma szétszedtem a gardrób polcot, valamint az Erik mögött látható örökölt sütőt felkészítettük az eladásra. Kedden pedig már jön a parkettás! Remélem minden olyan könnyen megy majd, ahogy tervezzük. (Imi)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése