2011. november 26., szombat

165. szín: Amiről lemaradtam...

Most épp a Queen 1986-os Népstadionbeli koncertjéről nézem a filmet az m1-en. Erről jutott eszembe ez a bejegyzés. Én ekkor még csak 7 éves voltam, így ezen a koncerten nem vehettem részt :(, ami nagy bánatom. Ha egy kicsit előbb születtem volna, akkor nem hagyom ki! Ahogy ott lettem volna az 1992-es Guns n' Roses koncerten is és a U2 1991-es Auchtung Baby turnéján. Na de ennyit az álmodozásról, már nem fogok előbb születni. De így legalább nagyon fiatal vagyok :).
Ami feltűnt a filmben, hogy sokkal lassabb és emberibb volt az élet. Több napot időztek Budapesten, megnézték a várost, Freddie Mercury készült egy kis népdal részlettel és magyar zászlóval. Ma meg egyik nap itt, másik nap már egy másik városban, ha vannak még egyáltalán ilyen szintű zenekarok (utoljára a Stones-t láttam 2007-ben, ők se ma kezdték). Hát én nem tudom...

Ha valaki tud ilyet, írja meg!

Ami a képet illeti, Erik nagyon érdeklődik a fényképezőgépek iránt, de azt hiszem még a lényeget nem érti. Nagyon jó az új gépem, de itt a tükörbe neki is nehezen ment az élesség állítás. Erik mellett nincs sok idő variálni :).

3 megjegyzés:

  1. Mindig van valami az Életben, amihez az ember már túl öreg vagy amihez még túl fiatal...de ami igazán fontos, ott mindig ott van, volt vagy lesz az ember!

    VálaszTörlés