2012. szeptember 18., kedd

221. szín: Szavak 2.

A festményt Erik és Zsuzsi készítették.

Augusztus végén írtam a legszebb magyar szavakról egy bejegyzést. Most öt olyan szóval folytatom, ami meghatározhatja boldogságunkat Bagdy Emőke szerint. Én a magam részéről egyet értek vele.
"Az örömkereső utat öt kulcsszóhoz kapcsoljuk: kacagás, kocogás, lazítás, érintés és segítés." írja Bagdy Emőke könyvében.
Én mind az öt tevékenységet próbálom tudatosan gyakorolni. Az elsőben Erik sokat segít nekünk :), vasárnap óta reggelente járok kocogni (egy szuper kis futópályát építettek nyáron a szemben lévő parkban és még kültéri kondigépek is vannak), ami a lazítást illeti a fizikai sokkal könnyebben megy, mint a szellemi, az érintés Zsuzsi és Erik részéről mindennapos és nemsokára jön a kistesó is :) (a hordozás is nagy segítséget nyújtott és fog nyújtani ebben!) és a segítés is tényleg örömöt okoz. A napokban egy vak lánynak segítettem elmenni a trolli megállóba, majdnem rossz irányba vezettem, de szerencsére jobban képben volt mint én! Csak az volt kicsit furcsa, mikor viszláttal köszöntünk el egymástól. Ma délután pedig Apuval találtunk egy laptopot egy kávézóban és már vissza is adtam a tulajdonosának, aki nagyon örült neki én meg kaptam egy üveg bort :).

Már egy jó hónapja szeretnék két könyvet ajánlani nektek:

Bagdy Emőke: Hogyan lehetnénk boldogabbak? (ebből idéztem fent)
Feldmár András: Ébredések

Jó olvasást!
Ha nem szeretnétek megvenni szívesen kölcsön is adom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése