2010. április 10., szombat

Harmincadik bejegyzés ( 8 )

Ma egy kampánycsend előtti "lazító" bejegyzést akartam írni, vidám képpel, vidám zenével. Aztán megláttam a hírt a tv-ben.
Nem is akartam elhinni, hiszen szerdán még Ő volt a szakkommentátor a Manchester United-Bayern München meccsen. De sajnos igaz...

"65 éves korában elhunyt Varga Zoltán, a Ferencváros és a magyar válogatott korábbi olimpiai bajnok játékosa. A korábbi klasszis Zuglóban, a Kövér Lajos utcai pályán játék közben esett össze, és a helyszínre kiérkező mentők már nem tudtak rajta segíteni."

Ha valami szép ebben a hírben az az, hogy még a halál is foci közben érte.
Én '93 óta járok a Ferencváros meccseire, Ő volt a kedvenc edzőm, bár nem sokáig maradhatott a Fradinál, sajnos! Biztam benne, hogyha rendeződnek a körülmények a klubnál újra láthatjuk a pálya mellett.
Nem tudta megvárni...

Itt láthattok egy-két trükköt tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése