2010. április 21., szerda

Harmincnegyedik szín (Hírek)

Egy kis kimaradás után újra itt vagyunk :), csak Zsuzsi pár napig kórházban volt, mint tudjátok vagy ha eddig nem, akkor most elmondom, hogy csütörtökön a magas láza miatt be kellett vinni a Szent Imrébe és néhány napig bent is tartották megfigyelésre, de már minden rendben. Tegnap haza is hoztam! Legalább megnéztük a szülőszobát is, bár jobb lett volna kicsit nyugodtabb körülmények között.
Ami a kórházakat illeti ma én is voltam a dokimnál kontrollon. Tökéletes lett a vérképem, meg is jegyezte, hogy olyan, mint egy egészséges emberé! Mondtam neki, hogy biztos az az oka, hogy egészséges vagyok :) De a kíváncsiságát sajnos nem elégíti ki a labor eredmény, úgyhogy végül beadtam a derekam, szeptemberben az orvostudomány fejlődése érdekében részt veszek egy 'jó kis' tükrözésen :(, nagyon nem akarják elhinni, hogy semmi bajom, de ha az is negatív lesz, akkor talán "revideálja az álláspontját" a doki!

Ami a munkát illeti, végre eldöntöttem, hogy új munkahelyet keresek és elhagyom az ingatlan szakmát! Úgyhogy most megy az álláskeresés, azt hiszem épp itt volt az ideje. Ha bárkinek van valami jó ajánlata ne titkolja el előttem :)

Egy kis választás: Ma is itt kampányolt az MSZP-s jelölt a cba előtt, kék álruhában! Közben az üzlet mögött a csövesek felborították a szelektív fémgyűjtőt, hogy kivegyék belőle a dobozokat. Persze jó nagy szemetet hagyva mindig maguk után. Megragadtam az alkalmat és a 'kedves' jelölttől, aki mellesleg polgármester is, megkérdeztem, hogy ezzel nem kellene-e foglalkozni. Egy flegma választ kaptam, amit itt inkább nem írok le, de személyesen szívesen elmondom.
Ha így gyűjti a szavazatokat máshol is, akkor bizakodhatunk benne, hogy nem tudja megfordítani az első forduló eredményét. Miért gondolta, hogy ez a nagyszerű első fordulós eredmény után nincs szüksége az szavazatomra, hát én nem tudom...
Na nem mintha megfordult volna a fejemben, hogy rá szavazzak. De így legalább első kézből tudom, hogy milyen ember és mennyire érdeklik a kerületben élő emberek problémái.
Szerencsére mások is kezdik észre venni, hogy nagy szükség van a változásra. Vasárnap minden kiderül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése