2010. április 13., kedd

Harmincharmadik szín (helyzetjelentés kismama-fronton)

Horgolok. Egy nyári baba-takarót. :) Persze a Mamami-ról jött az ötlet, és a segítség is, az ottani horgolós fórumon sok kérdésemre kaptam választ. A kiválasztott színeket és a fonalat a fenti képen láthatjátok, a minta pedig granny square (nagyinégyzet) lesz. Majd ha kész vagyok vele, teszek fel róla új képet is. :)
A másik fórum, amit sokszor látogatok a Mamamin, az a terhességi diabétesszel foglalkozik. Szerencsére jól bírom nagyon a diétát, most már a főzőcskézésbe is belejöttem. Eddigi menü-kedvenceim a következők: harcsapörkölt túrós csuszával (ebédre), tárkonyos csirkeragu leves (ebédre, de ez mellé még egy csomó szénhidrátot kell ennem), barna rizs zöldséggel és husival szintén ebédre, alma-erdei gyümölcs turmix, erdei gyümölcs túróval (ezek uzsonnára) Pur-Pur kenyér a kisebb étkezésekre és sok-sok zöldség bármikor. Nyammm. :) Az első kontroll-vérvétel múlt héten volt, az eredmény csodás, remélem, így is marad.
A másik vizsgálat, ami a diabétesz miatt szükségessé vált, a flowmetria, ilyenen ma voltam először. Itt egy ultrahang készülékkel azt vizsgálják, hogy a köldökzsinórban megfelelően áramlik-e a vér és hogy a baba nem nő-e túl nagyra. Itt is minden rendben volt. A doki, aki végezte a vizsgálatot - egy elsőre morcosnak tűnő, de igazából nagyon kedves bácsi - megerősítette azt is, hogy a kicsikénk fiú.
Mindeközben pedig igyekszem eljárni kismama tornára, ami nagyon jól esik minden alkalommal, két hete még izomlázam is lett tőle. :) És persze a csoportrelaxáció sem marad el, illetve a szülésfelkészítő előadásokból is igyekszünk elmenni azokra, amik eddig kimaradtak. Ma az a téma volt, amin én első alkalommal voltam, de most "elrángattam" Imit is. Dr. Bálint Balázs mesélt a szülés folyamatáról, az együtt szülésről és alternatív szülésről. Jó volt megint, Iminek is tetszett.
És ami a legfontosabb a fentiek mellett, hogy jól érzem magam, és úgy érzem, Erikkel is minden rendben. Növekszik, rugdalózik, azaz egyre erősebben és egyre gyakrabban érezteti, hogy itt van velünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése