2010. május 7., péntek

Harmincnyolcadik szín (utánam a hírözön)


Mostanában elmaradtak a tudósítás-jellegű írásaink, ezért arra gondoltam, most leírom, mik is történnek velünk mostanában. Persze kismama-szűrőn át. :)
A diétát csinálom és szeretem a változatos kajákat továbbra is, de sajnos a labor szerinti vércukorszintem már múlt héten is 7,2 volt, most meg 8. :( Ez nem jó, és bár a kézi mérővel 7 alatt maradtam, jövő kedden diabetológus orvossal is beszélnem kell. Mindenesetre a dietetikus azt mondta, ne aggódjak, mert nagyon szépen csinálom a diétát, és biztosan rendben lesz minden. Hát, ebben reménykedek én is.
De vannak jobb, szebb híreink is. Voltunk a szülésznőnk által szervezett szülésfelkészítő kiscsoportos foglalkozásokon. A legutóbbin a szülésről volt szó, és arról, Imi hogyan segíthet majd közben. Próbálgattuk, hogyan masszírozhatja majd a hátam-derekam - ez nagyon jól esett. :) Persze újból végigvettük a szülés teljes folyamatát, és amikor oda jutottunk, hogy a picikét a pocakomra teszik miután megszületett, megint elérzékenyültem. Nem tudom, mi lesz majd, amikor "élesben" történnek az események, de abban biztos vagyok, hogy könnyek (persze örömkönnyek) nélkül nem ússzuk meg. :) Már nagyon várom...
Elkezdtünk készülni a szülés utáni időszakra is, tegnap voltunk hordozókendő tanfolyamon. Itt - amellett, hogy meghallgattuk, milyen pozitív lelki, szellemi és ortopédiai hatásai vannak a hordozásnak - megtanultunk két kendő-kötési módot, amivel akár az első naptól hordozhatjuk Eriket, és egyet, amivel a várandósság utolsó heteiben a pocakomat tudom "tartani".
Ja, és a kis horgolt takaró is majdnem kész, csak az utóbbi egy-másfél hétben kicsit lusta voltam, így nem nagyon haladtam előre. De nemsokára megmutatom itt is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése