2010. május 14., péntek

Negyvenegyedik szín (a bölcső)


Tegnap jöttem rá, hogy nem is írtam még, mi volt a diabetológus orvosnál. Szerencsére - mivel a pici jól van, pont akkora, amekkorának kell lennie, kicsi szíve, a lepény és a köldökzsinór is működik ahogy kell és én is jól vagyok, nem hízok, ráadásul már a 34. héten vagyunk - nem kapok inzulint. Huh, ennek nagyon örülök ám! A reggeli magasabb értékek elkerülése érdekében azt kérte a doktornő, hogy reggelihez egyek csalamádét vagy savanyú káposztát vagy más savanyúságot és reggeli után sétáljak egy fél órát. És ez úgy tűnik, működik, mert amióta ezeket az utasításokat követem, a reggeli után 1 órával mért értékek 1 egésszel kevesebbek, mint előtte. Szóval ugyan a keddi vérvétel eredménye még mindig magas, 7,9 volt, nagyon bízom benne, hogy ez volt az utolsó ilyen magas érték, és jövő héttől visszatérek a megengedett cukorszint alá. :)

Éééééés, tegnap este megérkezett hozzánk a bölcső, amit Erik az első néhány hónapban - reményeink szerint - használni fog. Nagyon szép, ott áll az ágyunk mellett, és nagyon jól esik úgy ébredni reggel, hogy azt látom meg először. :) Mariannéktól kaptuk kölcsön, ezúton is köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése