2010. május 28., péntek

Negyvennegyedik szín (koncert, búcsú?, múltidézés)

Múlt heti bejegyzésem alkalmával elkalandoztam a youtube-on a Kispál számok között. Felbuzdulva gyorsan utána néztem, hogy hol lesznek még koncertek az augusztusi szigeti búcsú előtt. Szerencsére találtam is egyet május 28-ra (azaz mára :) a Belvárosi Fesztiválon.
Most épp innen értem haza. Sok gondolat kavarog a fejemben, de azért megpróbálom összeszedni őket. Végül egyedül mentem el a koncertre, mert úgy döntöttünk, hogy Zsuzsinak a 9.! hónap elején már nem biztos, hogy jól esne másfél óra ácsorgás, nyomakodás. De engem azért elengedett :)
Először, ami a fesztivált illeti az egész belváros tele emberekkel, "kaja, pia, nők", hogy egy klasszikust idézzek! Ebből én már szigorúan csak két sörrel vettem ki a részem! És végre úgy éreztem, hogy egy jó városban és egy boldog országban élek.
Aztán jött a koncert ismert dallamok, libabőr, emlékek. Jó volt hallgatni, nézni a 18-20 éveseket, hogy ugyanúgy élvezik a zenét, mint ahogy 10-15 évvel ezelőtt én is. Mintha olyan öreg lennék :), de már mégse volt olyan, mint régen. Talán épp itt az ideje, hogy véget érjenek a "20-as" éveim így 30-31 évesen!
Kezdődik az új évtized, nekem is, de nem bánom, sőt nagyon élvezem :)

Fotó: sziget fesztivál(nélkül)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése