2010. július 9., péntek

58.szín: Gyarapodás

Tegnap védőnőnél és gyerekorvosnál jártunk, és Erik meglepő eredményt produkált a "hivatalos" mérlegelésen: 3720 g! Éreztem én eddig is, hogy egyre nehezebb tartani, meg a konyhai digitális mérlegen láttuk is, hogy hízik a kisfickó, de hogy ennyire!?! Még mindig olyan kis formás gyerkőc, egyáltalán nem tűnik túl kereknek. Egyébként a doki néninél nagyon ügyes volt. Minden más gyerkőc sírt, hevesen tiltakozott, de ő békésen tűrte a tortúrát. A súlyán kívül megmérték a magasságát is (ez most 54 cm), és a doktor néni meghallgatta, megnyomkodta, tornáztatta rendesen. Erik annyira "laza" volt, hogy még le is pisilte a vizsgáló asztalt. Nagyon büszkék voltunk rá. :)

Ő ma lett 3 hetes, én meg 33 éves. Ez utóbbit elég nehéz elhinnem, mióta Imivel vagyok, valahogy mindig pár évvel fiatalabbnak érzem magam - pedig most 2,5 héten keresztül 3 év a korkülönbség kettőnk között, és nem az én javamra. :) Már most délelőtt kaptam jónéhány üzenetet, hívást tele jókívánságokkal. "Cserébe" én is azt kívánom Nektek, hogy legyen egy nagyon vidám, boldog napotok a születésnapom alkalmából!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése