2010. július 15., csütörtök

61. szín: Első élményeink a kendővel


A napokban párszor felkötöttük magunkra Eriket, mint azt az előző bejegyzésben is olvastátok. Én voltam vele vásárolni, Imi pedig az esti séták alkalmával hordozta. A tegnapi és mai nagy hőségben csak az erkélyig merészkedünk, kendő nélkül, és azt is csak este, de gondoltam, leírom milyen tapasztalataink voltak eddig a kendőzéssel.
Ha felkötjük magunkra Eriket, pár perc múlva teljesen összeizzadunk, de nem vagyok benne biztos, hogy Eriknek ez rosszabb, mint az, ha nem bújhat hozzánk. Még ebben a nagy melegben is sokkal nyugodtabb, lazább akkor, amikor az ölünkben, vállunkon, hasunkon fekszik, alszik vagy a kendőben visszük. Mindenféle izzadástól függetlenül. Éjjel pedig rendszeresen arra ébredek, hogy szorosan odabújt hozzám, ennek hatására meg persze nem csak az izzadság, hanem még a tej is csorog. :) Azt sem tudom, hogy egy babakocsiban, amiben sok a műanyag, nem izzadna-e meg a háta ugyanúgy, mint így, a 100% pamut kendőben a hozzánk simuló hasa. Így legalább pontosan tudom, mennyire van melege. :) Ti mit gondoltok erről, babakocsival milyen tapasztalataitok vannak?
Az emberek reakciói elég vegyesek. A kendőben majdnem szemmagasságban van, szóval mindenki észreveszi. Legtöbben áradoznak, hogy milyen édes, milyen pici és milyen aranyosan alszik a kendőben (persze leginkább a nők, szóval nem is tudom jó lesz-e így, hogy Imi is hordozza :)))) ) Megkérdezik, mennyi idős, de volt, aki arról érdeklődött kap-e levegőt, szeret-e a kendőben lenni. Ez utóbbi kérdéseket nem is értem. Egyrészt ha látszik rajta, hogy éppen jól érzi magát, miért kérdés, hogy szeret-e ott lenni, másrészt meg miért hordoznám a gyerekemet, ha tudom, hogy fulladozik? Azt egyébként egész konkrétan tudom, hogy nem fulladozik, mindig érzem ilyenkor, ahogy a levegőt veszi - nyugodtabban és egyenletesebben mint néha az ágyban. Volt, aki sajnálkozott, hogy biztos nagyon melegem van, dehát nekem most nem ez a fontos, és meleg van amúgy is, akár hordozom őt, akár nem. És találkoztunk már olyannal is, aki ugyan nem szólt semmit, de a tekintetén látszott, hogy teljesen hülyének tart, vagy még rosszabbakat gondol rólam. Na, ők nem nagyon érdekelnek. :)

2 megjegyzés:

  1. a babakocsiba is lehet alátenni egy jó nagy textilpelenkát :) amúgy meg, így is, úgy is izzad szegényem ebben az időben, biztos nem baj, ha magadra kötöd.
    (Eszter voltam)

    VálaszTörlés
  2. Én már rengetegszer hallottam másoktól, hogy a kendőben békésen alvó gyerekkel kapcsolatban megkérdezték, hogy és, nincs ott rossz helye??? Megnézném azt a gyereket aki ha nincs jó helye békésen alszik és nem üvölt inkább helyette :)

    Babakocsihoz nem tudok hozzászólni, lévén januárban nem volt ilyen meleg :)

    Dorka

    VálaszTörlés