2010. július 12., hétfő

60. szín: Jövés-menés


Erik 3,5 hetes és elérte a 4 kg-ot :) Már egyre bátrabban kimozdulunk a lakásból. Hétvégén voltunk autózni és a hordozókendővel is sétálgatunk. A kendő kötés még mindig kicsit nehezen megy, de fejlődünk! Ami a lényeg, Erik élvezi és mindig jókat alszik benne, még ebben a melegben is.

Közben Spanyolország megnyerte a világbajnokságot, szerintem megérdemelten. Bár, mint tudjátok én Argentínának szurkoltam :(
Úgy tűnik valamennyire mégis csak értek a focihoz :), részt vettem egy játékban, ahol saját csapatot kellett építeni a vb-n szereplő játékosokból, akik pontokat kaptak a teljesítményük után. Végül a 31. helyen végeztem több 10 ezer résztvevő közül. Az 5000 eurós fődíjról sajnos kicsit lecsúsztam, de a 31. hely sem rossz! Bár ez csak 25 eurót ér :(

Elhunyt Kállai Ferenc, egy kis emlékezés...

2 megjegyzés:

  1. Milyen kendőt vettetek?
    Dorka

    VálaszTörlés
  2. Didymos, standard csíkos kendőjére esett a választásunk végül, nem utolsó sorban a színösszeállítása miatt - Imi így akár meccsre is viheti Eriket. :DDDDD

    VálaszTörlés