2011. április 20., szerda

120. szín: Kell egy kis áramszünet...

Ez a cím nem is biztos, hogy nagyon passzol ide, mert éppen arról akartam írni, hogy egy kis pluszfeladat vállalása mennyire felpezsdíti a mindennapokat. Szóval a lényeg az, hogy kell néha egy kis elszakadás a mindennapi rutintól.
Először az Ölbebabával kezdtem, most Miki és Eszti nappalijának rendezésével folytatom. Jó volt megint ceruzát, filctollat ragadni, már egészen el is felejtettem, mennyire el tudok mélyedni a rajzolgatásban. Persze mindennek megvan az ára. Most egy kicsit alváshiányos állapotban vagyok (bár lehet, hogy ez inkább attól van, hogy ma reggel Erik a szokásosnál 2 órával korábban kelt...), és a lakás meg a heti menü is megsínylette kicsit ezt a szellemi felpezsdülést. De sebaj, ezeket most lehet pótolni.

Erikre visszatérve: úgy érzem, ő is jól van. Nagyon jókedvű kiskrapek, sokat nevetünk, meg nevetnek Imivel. Ma érkezett meg két puhatalpú kiscipő, amit rendeltem neki, csodásan állnak a lábán. A héten vagy jövő hét elején pedig úgy néz ki, egy csatos hordozóval gazdagodik az "eszközpark", ezzel kicsit könnyebb lesz le-föl tenni/venni, ha majd elindul a saját lábán is. Egyébként továbbra is csak próbálkozik a két lábon állással, nagyon szorgalmasan, úgyhogy nemsokára tuti siker koronázza erőfeszítéseit. Kijött már a 7. foga, most bújik a 8. Az evést leginkább akkor élvezi, ha tevőlegesen is részt tud venni a falat szájba juttatásában, ezért kapott már banánt nagy darabban, meg bulátát is, és lassan szerintem a főzelékféléket sem fogom összenyomkodni neki, hadd próbálkozzon. Dumálásban a mamamamamama-memömememöme-brrrrrr különböző kombinációinál tartunk. A játszótéren is egyre több játékot próbálunk ki és nagyon élvezi őket. Szóval minden rendben és rohamos léptekkel közeledik az 1. szülinap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése