2011. április 6., szerda

117. szín: Szex és anyaság


Hosszú szünet után újra jelentkezünk. Mozgalmas napok vannak mögöttünk. Az Ölbebaba szervezett egy szakmai napot babahordozási tanácsadóknak, ebben elég aktívan részt vettem (nem mint tanácsadó, hanem csak mint szervező).
Múlt héten pedig egy beszélgetésen vettem részt, a témája: Szex és anyaság. Mester Dóra, szexoktató tartotta a beszélgetést, és velem együtt nyolc kisgyerekes anyuka vett részt rajta (no meg a porontyok :). Persze a szexről volt szó, és jó volt ennyire természetesen beszélgetni erről ezekkel a csajokkal, jó volt ráébredni, hogy egészen hasonló helyzetekkel találkozunk, egészen hasonló gondolatok foglalkoztatnak minket. Beszéltünk arról, hogyan változtak az igényeink terhesség alatt, szülés után, arról, kit mennyire zavar vagy nem zavar a szexben a szoptatás, meg persze arról is, mi van, ha a gyerkőc közbeszól...
Néha azt gondolom, könnyű a fiúknak. Legalábbis Iminek könnyű. Neki ott vannak a haverok, Attila, Zoli, Gyula meg Arab, akikkel a havonkénti rendszeres találkozó során mindig beszélnek a szexről is. Szerintem elég őszintén. Nekem nincsenek barátnőim, akikkel ennyire nyíltan tudnék beszélni erről, vagyis vannak - Dorina, Zsófi, Betti és Ditti -, de velük sajnos nem találkozom ilyen gyakran. Még jó, hogy Imivel azért lehet beszélgetni (is) a szexről. :)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy belefértem a listába.
    Gyertek át és beszélgessünk :))))
    Egyébként mindjárt írok levelet, már akartam egy találkozót összehozni, igaz azt családi körben, ott ez ki fog maradni :)
    Dorina

    VálaszTörlés