2012. január 8., vasárnap

174. szín: Új év, új haj, új lakás

Az idei évünk lendületesen kezdődik, és több változást is hoz a január. Egyrészt úgy tervezzük, még január közepe tájékán átköltözünk az új lakásba, másrészt pedig végre megtettem, amin már régóta nagyon törtem a fejem: rövidre vágattam a hajamat. A színe is sötétebb lett, így elég drasztikus a változás: Eriknek sem ment zökkenőmentesen az "átállás". Még én is elpityeredtem, mert egész úton hazafelé a fodrásztól úgy nézett rám, mintha félne tőlem. Szerencsére mire hazaértünk, már hozzászokott nagyjából a látványhoz, Anyának szólított és megengedte, hogy megölelgessem. :) A kép másnap hajnali 6 órakor készült. Iminek korán kellett kelnie és Erik is felébredt, így felkeltünk mi is és megreggeliztünk.
A költözést már mindketten nagyon várjuk Imivel, de azért még vannak tennivalóink. Mindenesetre a héten megkezdjük Erikkel bedobozolni azokat a dolgokat, amiket nem használunk...

3 megjegyzés:

  1. lehetne-e egy képet kapni akár e-mailen szemből is? nagyon kíváncsi vagyok a rövidhajú Zsuzsira :)

    VálaszTörlés
  2. Ha sikerül egyszer Iminek jó képet csinálnia róla(m), akkor igen. Addig legyen elég annyi, hogy színre és fazonra is szerintem eléggé hasonlít a Te hajadra, én pedig ezzel a hajszerkezettel még jobban hasonlítok a nővéremre. :)

    VálaszTörlés
  3. Húha, ez elég drasztikus változás. Én is kíváncsi lennék :)

    Dorka

    VálaszTörlés