2012. április 4., szerda

191. szín: Politika

"Hát kérem szépen,
először is: ez még nem a végleges bizonyítvány - ez csak afféle lenyomat, amit ideiglenesen kiosztottak nekem. A többiek tényleg kikapták a bizonyítványt, de az enyémet föl kellett küldeni a minisztériumba, mivel tévedések derültek ki, amiket sürgősen orvosolni kell. Igen. Különben a bizonyítvány-ellenőrző és -kiegészítő konferencia foglalkozni fog az esettel, tanfelügyelői középülésen. Az osztályfőnök úr, mikor ideadta a bizonyítványt, beszédet tartott: kicsit zavarban volt, és tiszteltette a papát. Kérlek, kedves Bauer, mondta, légy szíves, közöld szüleiddel, miszerint sajnálatos tévedés történt bizonyítványoddal, hibás tételek csúsztak bele..."

(Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem)

Hogy Karinthy honnan tudta ezt előre? Én nem tudom, de szerencsére lezárult az ügy, eddig szóhoz se jutottam, csak figyeltem az eseményeket. Azt mindenképpen pozitívumként fogadhatjuk, hogy 22 év után megtört a jég és végre lemondott egy vezető politikus. Még 22 év és talán egész normális demokráciánk lesz! :)

2 megjegyzés:

  1. Igen, de sajnos olyan dologért mondott le, amiért az emberek 85%a visszadhatná a diplomáját....

    VálaszTörlés
  2. Igen, tudom, hogy ez így van. De szerintem a maradék 15%-ból kellene államfőt választani.

    Ezek szerint sokkal több a diplomás, mint kellene?!

    VálaszTörlés