2012. június 18., hétfő

206. szín: Változások

2011.06.18.

2012.06.17.


Ma hajnalban írom ezt a bejegyzést. Erik most lett 2 éves. Azért csak most írok, mert eddig néztem a duna tv-n a Kispálfilmet! Amit persze 23 óra 10 perckor kezdtek el, ahogy tegnap a Jelenetek egy házasságbólt is (Ingmar Bergman), ami egy kötelező film mindenkinek, aki házasság előtt, közben vagy után van! De most ezt hagyjuk. Arról akartam ma írni, hogy eltelt egy újabb év hármasban. Nem tudom más, hogy van ezzel, de nekem Erik jelzi az időt, tudom mikor született, éppen mennyi idős és ezáltal az eltelt idő is érzékelhető. A saját éveim már kicsit összefolynak, hogy én hány éves vagyok azon már el kell gondolkoznom, megvan 33 leszek nemsokára :).
Szóval ma elmentünk megint a Margit-szigetre, hogy megcsináljuk az idei képet. Tavaly még nem gondoltam, hogy ebből hagyomány lesz, de arra gondoltam, hogy a születésnap megfelelő időpont a változások összevetésére. Persze, ha Erik már 16 éves lesz, nem biztos, hogy anyukájával akar majd ücsörögni a gyepen :), majd meglátjuk.

... azt hiszem kicsit elaludtam írás közben :), úgyhogy igyekszem befejezni.

Szóval este jött ez a "Kispálfilm", amit a 2010-es utolsó koncert kapcsán csináltak és előjöttek a régi emlékek, hogy milyen is volt ezeket a dalokat hallgatni 18, 20, 25 évesen. Talán már mondhatom, hogy végigkisérték a fiatalságom (egy részét :). Minden esetre jól jött ki a lépés, hogy épp akkor hagyták abba, amikor megszületett az első gyermekem, Erik!

hogy Lovasi Andrást idézzem végül: "...átgyurtuk életté, idő komámmal ez üldögélést..." és gyúrjuk minden nap!

Egy kis ízelítő a filmből: Csillag vagy fecske
Ágy, asztal, tv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése