2012. november 11., vasárnap

228. szín: Kés, villa, olló...

Látjátok, ma Erik késsel-villával evett! Egyébként nem túl önálló az evésben, de ma úgy döntött, hogy nem kér Imi segítségéből, Ő is fel tudja vágni a palacsintát :). Egész ügyesen bánt az evőeszközökkel, és az az érdekes, hogy most úgy evett, mintha jobbkezes lenne: bal kezében tartotta a villát, jobbjában pedig a kést (csak a teljesség kedvéért: Imi jobbkezes, de pont fordítva fogja az evőeszközöket).
Egész nap apás kedvében volt, délelőtt kijelentette, hogy csak Imivel akar menni a boltba, én maradjak itthon, és este is ragaszkodott hozzá, hogy Imi énekelje neki az "A part alatt..." kezdetű dalt. Ezt végül úgy sikerült véghezvinni, hogy én a háttérből súgtam a szöveget. Vicces volt. :)
Közben Csabika egyre aktívabb a pocakomban, most már szinte egész nap érzem, hogy itt rugdos, ott öklöz. Igyekszem vele is sokat foglalkozni, meg egy kicsit magamra, a várandósságra is figyelni. Múlt héten voltam például kismama hastáncon, ami nagyon érdekes volt, leginkább azért, mert néha egészen úgy éreztem, hogy ezek a mozdulatok olyan természetesen jönnek... elvileg a vajúdás alatt is segítségemre lehetnek, majd meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése