2013. november 6., szerda

276. szín: Őszi folytatás

Megint kicsit lusták voltunk itt a blogon, sok történésből hagytunk ki most Benneteket. Először is Erik ovis tapasztalatairól szeretnénk beszámolni. Az első két nap jó volt, bár a sok gyerek a kis szobában úgy tűnt, Eriknek túl sok zajjal jár. De azért látszott, hogy érdekli a többi gyerek, a játékok, és már kicsit "rosszalkodott" is néha. Aztán sajnos az óvónők türelmetlenek voltak, én pedig nem voltam elég határozott, hogy lassítsak a tempón. Szóval szerdán már azt kérték, hagyjam ott egy órára Eriket, amit meg is tettem (azzal az ígérettel, hogy ha nagy gáz lesz, hívnak telefonon). Nem tudom, nekik mi a nagy gáz fogalma, de Erik elmondása alapján végigsírta azt az időt, amíg nem voltam ott. Lehet, hogy nem sírt szó szerint, de abban biztos vagyok, hogy végig azon kesergett, miért hagytam ott. Azóta újra sokkal jobban ragaszkodik hozzánk, megijedt attól, hogy el kell szakadnia tőlünk. Most úgy döntöttünk, visszaveszünk a tempón az oviba szoktatással. Múlt héten szünet volt, ezen a héten pedig csak arra az időre visszük be Eriket, amikor kimegyünk az udvarra játszani. Aztán majd meglátjuk...
Az oviban azért sikerült összeszedni egy vírusos köhögős-torokfájós-náthás betegséget is. Még a szünet előtt kezdődött Eriknél, aztán én is beszálltam Csabival, végül Imit döntötte le a lábáról. Most már mindenki (majdnem egészen) jól van, egy kis köhögéssel küzdünk már csak.
Az oviszünetben az első szállóvendégünk is, Móni és Ábel látogatott meg minket. A betegség ellenére azért szerencsére elég jól voltunk ahhoz, hogy sétálgassunk kicsit. Jó volt, Erik és Ábel pedig egész jól kijöttek egymással. A második nap vége felé még egy komoly beszélgetést is elcsíptünk közöttük. :)
Utolsó hírünk pedig az elmúlt két hétről: sikerült eladnunk a lakást! A szerződés tegnap írtuk alá, még a héten át is utalják a vételárat, csütörtökön lesz a birtokba adás.

Végül pedig egy kérdés, amit Erik mostanában néha megkérdez tőlünk: Kiből születtek az emberek akkor, amikor még nem volt senki sem? Tudja valaki a tuti választ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése