2010. január 14., csütörtök

Első szín

Amelyben kiderül, hogy a két főszereplőnek gyereke lesz, aki egész bizonyosan fiú :)
Kedves Olvasó, azért gondoltunk arra, hogy új blogot kezdünk, mert a londoni blogunkat szerettétek(!?) és mi is szerettük írni. A tavalyi év nehézségei után bizakodva várjuk az új évtizedet és előreláthatólag sok eseményben lesz részünk. Az első, és legfontosabb várható esemény az, hogy június vége felé megszületik a kisfiunk, ebből következik, hogy mi vagyunk a két főszereplő, Zsuzsi és Imi. Ezt már sokan tudjátok (mármint a babát), de talán van, aki még nem. Mivel még nevet nem sikerült adnunk neki, így várjuk a Ti ötleteiteket is.
Azért ne ijedjetek meg, ez nem "csak" egy babázó blog lesz! Bár a téma izgalmas, de amíg mi nem vártunk babát, addig engem sem kötött le annyira a téma, mint most. Szóval igyekszünk majd egyéb fontos dolgokról is beszámolni.

u.i. Aki olvasta a Fény-képek blogomat, az nézze el, hogy újra ezt a képet választom, de az adott színt jól illusztrálja, így nem választhattam mást. Több ismétlés nem lesz, ezt megígérhetem!

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok.

    Akkor az előbb még nem blogoltam. De talán most. Most jó helyen járok?

    És tényleg gratulálok a gyermeketekhez. És bocsánat, hogy nem vagyok babonás, és már most gratulálok. Vigyázzatok egymásra,további szép napot, üdv Luki.

    VálaszTörlés