2010. január 24., vasárnap

Második szín (köszönet a sok hozzászólásért)

Nagyon örülünk, hogy ennyien reagáltatok a blogunkra és megnéztétek, és hogy már vannak rendszeres olvasóink is! Így sokkal szórakoztatóbb blogot írni, mintha csak magunknak írnánk, mint egy naplót.
Tegnapi bejegyzésünk kapcsán két kérdés merült fel. Az egyik, hogy mikor születik meg a kisfiunk. Előre láthatólag június vége felé, pont a foci vb közepén. Kíváncsi vagyok, melyik meccset választja a megérkezésre :) Persze, ha én újraszületnék, én is egy foci vb-t választanék erre az alkalomra!
A másik probléma, hogy elkezdődött-e az új évtized vagy sem. Hát én nem tudom... Ha valaki ismeri a tudományos magyarázatot, akkor ne titkolja el előlünk se!

Sporthírek: Ha valaki még nem ismeri az amerikai focit (NFL), akkor a mai nap nagyszerű lehetőség a megismerésére, ugyanis ma játsszák a két főcsoport döntőt. A Sport TV közvetíti őket este 9-től hajnalig. Nehezen elalvók előnyben :)

1 megjegyzés:

  1. Én is nagyon örülök az új blognak!! :-)
    Mi lesz a kissrác vezetékneve? AZ Imié? Vagy vegyes-közös név?
    Sok puszi!!!
    Betti

    VálaszTörlés