2010. március 9., kedd

Huszonegyedik szín (Édes élet)

Sziasztok, a bejegyzést Zsuzsi írta én csak a képhez fűznék egy kis megjegyzést. Március 27-én ismét "FÖLD ÓRÁJA", mi tavaly részt vettünk benne, lekapcsoltunk minden elektromos dolgot és nagyon jó egy órát csendben lenni! Próbáljátok ki :), átadom a szót Zsuzsinak...

Ma voltam cukor terheléses vérvételen. Ezt azért csinálják, hogy kiderüljön, nincs-e terhességi diabéteszem. Reggel 6.30-ra kellett odaérnem a rendelőbe, és bár Imi egy hős volt és felkelt velem korán, hogy elvigyen autóval, kicsit elkéstem. Szerencsére mára valahogy sok kismama volt előjegyezve erre a vizsgálatra (9-en voltunk) így nem maradtam le semmiről. Kivártam a sorom, aztán vérvétel, 3 kémcső. Utána jött a legrosszabb része: 1 pohár vízben 75 g (azaz 7,5 dkg!) porcukrot kellett feloldani - ami persze nem sikerült tökéletesen - és meginni. Szerencsére lehetett citromot tenni bele, én belenyomtam egy fél citrom levét, aztán fenékig! Wááá, most is kiráz tőle a hideg. Következő vérvétel fél 8-kor volt, az utolsó pedig fél 9-kor, 1-1 kémcsővel. Mire végeztünk, már alig vártam, hogy valami sósat ehessek, úgyhogy hazafelé beugrottam a Jégbüfébe, ettem egy fincsi meleg pogácsát. Annak viszont nagyon örültem, hogy a 9 kismama közül voltak rajtam kívül hárman, akik a Szent Imrében fognak szülni, az egyikük ugyanarra a napra van kiírva, mint én. Szóval velük lehet, hogy még összefutunk, ha a kicsik is úgy akarják. :)
Most itthon pihenem ki a fáradalmakat, de nemsokára megyek bevásárolni, hogy megvegyek mindent, ami az e heti szezon-menühöz kell. Múlt héten nem is írtam, mit sütöttem ki a répából: sárgarépás pórétortát készítettem, ami szerintem fincsi lett, és Iminek is ízlett (vittem belőle Eszternek és Tomijának is, ők is azt mondták, finom). Ezen a héten - azaz ma - Coleslaw saláta lesz, rántott csirkemellel. Meg majd csinálok jó kis paradicsomos káposztát is csütörtökön, de az nem olyan nagy újdonság, ezért nem kerül be a hivatalos programba. :)

2 megjegyzés:

  1. És legalább jók lettek az eredmények?

    Dorka

    VálaszTörlés
  2. A vérvétel eredményeit csak pénteken tudom meg, de majd akkor hírül adom, milyenek lettek. :)
    Üdv:
    Zsuzsi

    VálaszTörlés