2010. március 30., kedd

Huszonhatodik szín (kirándulás, friss, levegő, egészség)

Szombaton Szentendrén voltunk kirándulni. Kicsit furi érzések fogtak el néha, mert még valamikor a kapcsolatunk legelején, úgy 3 éve jártunk ott együtt utoljára... mennyi minden történt azóta! A friss levegő, a séta, a napsütés most is nagyon jól esett, és jó volt nézegetni a népművészeti boltok húsvéti kínálatát is. Hazafelé a - babaruha-helycsinálás miatt - kiselejtezett ruháinkat bevittük a Máltai Szeretetszolgálathoz, tegyétek Ti is ezt most tavasszal, jól jön a szekrénynek is egy kis felüdülés. :)

A legutóbbi bejegyzésem óta a kirándulás mellett is sokminden történt. Csütörtökön ugye beszéltem a dietetikussal, aki egy nagyon kedves nő, még édesség-tippeket is adott, sőt, erre a hétre azt ígérte, hogy egy süti-receptet is ad majd, nehogy a Húsvét sütemény nélkül teljen el. Este volt nálunk Luki, Timi és Csilla - Luki pár hétre jött most haza Londonból, jó volt újra látni. :) Pénteken Mariannál voltam, akitől nagyon klassz dolgokat kaptunk - két könyvet, egy dvd-t, hordozókendőt, sok mosolyt... :) Jó volt látni, ahogy ő neveli a kislányát, remélem, én is tudok majd ilyen türelmes, nyugodt lenni.

Pénteken a diétámat is elkezdtem, és teljesen jól bírom. Ritkán vagyok éhes, sőt, volt már olyan is, hogy amikor a telefonom figyelmeztetett, hogy újra itt az evés ideje, az futott át az agyamon, hogy "Máris?!?". Imi apukájától (tudom, úgy kell mondani, hogy apósomtól, de ezt még szoknom kell) kölcsönkaptam a vércukorszint mérőjét, ezzel tegnap és ma reggel is megböktem már magam. Reggeli után 1 órával kell mérni, és ebben az időpontban 7,0-ás érték alatt kell lennie a vércukromnak, akkor minden rendben van. Így aztán már a tegnapi 7,0-ás értéknek is nagyon örültem, de a ma reggeli 6,4-es tényleg felvidított. Igaz, elvileg minden ilyen kézi készüléknek van bizonyos eltérése a labori méréstől, de majd jól össze lehet hasonlítani ezt és a labort a következő "hivatalos mérlegelésen". Ja, és mérleg! A dietetikus mondta, hogy előfordulhat, hogy a diéta elején még fogyni is fogok - hát, ez szerintem meglesz, mert már most megállt a hízásom. Korábban 2 hetente felszedtem kb. 1 kilót, most pedig a 1,5 héttel ezelőtti értéket mutatja. :) Már látom is magam a szülés után: olyan karcsú leszek, mint a nádszál (na jó, majd ha a hasam is visszamegy rendesen)! :D Most indulok is kismama-tornára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése