2010. március 17., szerda

Huszonharmadik szín (százas)

Képleírás: A kép a Budai Vár lábánál készült március 15-én. Akarok felrakni egy képes beszámolót az Ünnepről csak még nem jutottam hozzá, addig átadom Zsuzsinak a terepet :)

Kevesebb, mint 100 nap van még 2010. június 24-ig, addig a napig, amikorra "ki vagyok írva". A múlt héten a csoportrelaxáción erről is beszéltünk. Arról, hogy bizonyos szempontból jobb lenne, ha nem lenne ilyen elterjedt és okos már az ultrahang készülék, és nem tudna ilyen konkrét dátumot mondani. Merthogy az teljesen mindegy, hogy június 24-én vagy egy-két héttel előbb vagy később születik meg a baba, viszont sokakat stresszel, ha túljut ezen az időponton. Ez persze sem az anyukának, sem a babának, sem a szülésnek nem jó. Szóval inkább mondjuk azt, hogy ~80-120 nap múlva születik meg a kisfiunk. :) Így már sokkal jobban hangzik, és így meghagyjuk neki is azt a szabadságot, hogy akkor jöjjön, amikor ő akar. :)
Többen kérdeztétek, mi lett a cukorterheléses vérvétel eredménye. Hát, sajna az a helyzet, hogy meg kell ismételni. A legutóbbi beszámolóm alapján gondolom sejtitek, mennyire örültem ennek a hírnek. :( Az eredményeim viszont nagyon a határértéken voltak, és mivel a dokim nem akarja, hogy feleslegesen diétázzak, meg plusz vizsgálatokon vegyek részt, de azt sem meri így bevállalni, hogy nem teszünk semmit, inkább visszatapsolt még egy fordulóra. Egy hét múlva remélem, eldől végre, mi a helyzet. Addig is azért visszafogom a szénhidrát-mennyiséget.
És hogy ne csak orvosi dolgokról írjak: elkezdtem nézelődni gyerekdalok után is, és találtam egy jó kis oldalt, Bartos Erikáét, aki az Anna, Peti, Gergő mesesorozatot is készítette. Itt összegyűjtöttek jó néhány gyerekdalt és mondókát, de múltkor Esztertől is kaptam egy kis népdal-gyűjteményt. Amikor énekeltem belőle, picikénk odabent folyamatosan rugdosott. Remélem, nem kritika volt ez a hangom miatt, hanem inkább tetszés-nyilvánítás :)
Az e heti szezon-menü spenótban sült afrikai harcsa lett, egész finom volt. A vicces az, hogy friss spenótból készítettem, és egészen meglepődtem, hogy ugyanolyan illata és íze volt, mint a mirelit spenótnak.

2 megjegyzés:

  1. Nézd a jó oldalát a diétának (ha kell). Nem fogsz 20 kilót hízni, és a kórházból vékonyabban jössz haza mint a terhesség kezdetén :))))

    Egyébként meg ha ilyen zöldséges kajákat eszel, akkor nem is kell mit diétáznod, eleve azt teszed :)

    Dorka

    VálaszTörlés
  2. Dorka,
    Köszi a biztatást! Ez tényleg nagy előnye a diétának. :) Mondjuk azt hiszem, akár kötelező lesz a diétázás, akár nem, az édességeket meg a kenyeret, tésztát mindenképpen vissza kell fognom. Mert azért a zöldséges kaják mellett ezek is lecsúsztak eddig. :)
    Szerdán jelentkezem majd, mi a helyzet!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés