2011. január 3., hétfő

100. szín: BUÉK


Elkezdődött 2011, boldog új évet mindenkinek!

Az előző megjegyzésben jelzett meglepetés végül nem sikerült olyan ütősre, mint ahogy terveztem/tük. Vettünk ugyanis hajfestéket, "Extra világos hamvasszőke" felirattal, amit egy skandináv-szőke mucival próbáltak illusztrálni a dobozon. Hát, én nem lettem skandináv-szőke, csak pár árnyalattal világosabb lett a hajam - van, aki észre sem vette a változást. Végülis így is jó, én már egészen hozzászoktam, Iminek is tetszik. :)

Elsején egyébként nagyon klassz volt Zsófiéknál. Örülök, hogy vannak olyan barátaim, akikkel - függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az előző találkozás óta - nem feszengünk, és az első perctől kezdve nyíltan tudunk beszélgetni. És téma mindig van, most például az, hogy augusztus 27-én esküvőre megyünk! :)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem mi már régen láttunk, azért nem tűnt fel :) Meg azért annyira hirtelenszőke azért nem lettél :)))

    A második bekezdéssel meg abszolút egyetértek :)))

    Dorka

    VálaszTörlés