2011. január 19., szerda

104. szín: Egy aktív nap

Ma jó sokat mászkáltam Erikkel. Reggel már 9.30-kor a belvárosban voltam Ringatón a Bálint Házban, ahova azért mentem el - Imi volt osztálytársával, Andival-, mert a lány, aki tartotta nagyon szimpatikus volt, amikor a Fonóban a foglalkozásán voltam. Jó volt most is. Andi kisfia, Andriska majdnem pont 3 hónappal fiatalabb Eriknél, nagyon nyugisnak tűnt, a végére be is aludt kicsit. :)
Utána az Ölbebaba Egyesület megbeszélésére mentünk Erikkel, ahol az idei feladatokról, programokról esett szó. Lesz munka rendesen, szervezünk idén is Hordozásünnepet, Babahordozó Hetet, de lesz majd mozizás és kézműveskedés, sőt, túrázás is. Majd folyamatosan tájékoztatunk Benneteket a programlehetőségekről itt is.
Mire két óra körül Erikkel hazaértünk, egészen elfáradtam. Ő nem annyira, mert közben kétszer is aludt 20-20 percet, meg persze végig a hátamon vagy az ölemben volt. Így aztán nagyon vidám délutánt csapott: hengergőzött a játszószőnyegein (és mellettük), kipakolta a játékos dobozát, beszélgetett, és visongott a játékainak. Nagyon ügyesen mozog, ma, amikor az Ölbebabás megbeszélésen letettem a földre, amíg elmentem "bepúderezni az orrom", hasra fordult, és odatolatott a WC ajtóig, mire a lányok észrevették, hogy anyukereső körútra indult. :)
A végére még egy kis helyzetjelentés kaja-frontról: alma, banán, barack a kedvenc, krumplitól kicsit kiütéses lett a szája körül, úgyhogy azzal később próbálkozunk újra, de a sütőtök és a répa egész könnyen lecsúszott. Ma kapott először gluténtartalmú ennivalót: almát egy kis gabonapéppel. Kíváncsi vagyok, hogy bírja a pocakja. Nemsokára újabb zöldségekkel, kb. 2 hét múlva pedig csirke és/vagy pulykahússal bővül a repertoár!

Ami a képet illeti, az a jó, hogy Eriket még nem korlátozzák a megtanult szokások. Így - amint látjátok - őt nem nagyon zavarja, hogy a játszószőnyeget a gyerekek alá tervezték :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése