2011. január 9., vasárnap

101. szín: A nagy házalakítás

Úgy tűnik, túl sokat vagyok itthon mostanában, mert meguntam a berendezést, és rávettem Imit, hogy változtassunk kicsit. Kész is vagyunk, bár egész hétvégén ezzel foglalkoztunk, mert Imi nagyon alapos volt - szerencsére - és a bútortologatás közben jó alaposan ki is takarított. Igazából az egész művelet az ő keze munkája volt, én csak Erikkel és az ebéddel foglalkoztam közben, meg persze az elméleti megalapozás is az én számlámra írható.
És hogy mi lett az eredmény? Háááát, még szokni kell; más, mint eddig volt. :) Így most a nappali és az étkező rész jobban elkülönül a szobában, ennek köszönhetően pedig kicsit kisebbnek is tűnik mindkettő. Imivel abban egyeztünk meg, hogy ha nagyon nem tetszik használat közben, majd visszarendezzük... de még az is lehet, hogy megszeretjük.
A képen még a régi elrendezés látszik. Annak, aki az oda nem illő részletet először felfedezi, egy rúd Barna Mama-féle, őzgerinc formában sütött kuglófot ajánlok fel. Kakaóval fincsi. :)

2 megjegyzés:

  1. gyerek az asztalon, kérem a kuglófot :)

    VálaszTörlés
  2. Megnyerted. :)

    Jó lesz, ha akkorra sütöm meg, amikor Rékával-Veled találkozunk?

    VálaszTörlés