2012. március 2., péntek

184. szín: Esti mese

Nem Pinokkióról van szó, a kép csak illusztráció. A napokban fényképeztem. Annak örültem, hogy a keleti fekvésű lakásunkba délután is így besüt a nap a szemben lévő ház ablakainak köszönhetően :).
Szóval az esti mese amiről akartam írni. Lefekvés előtt amíg Zsuzsi bepelenkázza Eriket én egy kis árnyjátékkal szoktam szórakoztatni. A földön lévő kislámpa a kezeim árnyékát épp Erik fölé a plafonra rajzolja. Mivel még nem vagyok profi ebben a "szakmában", így a két főszereplő, két kacsa lett, mivel őket a legkönnyebb megformálni a kezünkkel.
Bámulatos, hogy egy kisgyermek, milyen világot képes teremteni maga köré, akár két egyszerű árnyékból is. Annak ellenére, hogy látja is a kezeimet és azt is, hogy én "is" beszélek, néha majd felmászik a plafonra, hogy ő is részt vegyen a történetben! Végül pedig, ha a kacsák elrepülnek Ő is integet nekik :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése