2010. szeptember 17., péntek

73. szín: Dicsekvés

Nem bírom ki, hogy ne írjam le a heti méreckedésünk eredményét. Erik 6110 g és 62,5 cm. Ezekhez az értékekhez a babáknál a "percentilist" is meg szokták adni, ami azt jelzi, hogy 100 babát sorba állítva hányadik helyre passzol be a picike. Erik súlya tekintetében ez az érték >50, azaz 100, 3 hónapos babából kicsit több, mint 50 kisebb súlyú nála. A hosszúságnál 75, azaz a "magasabb" babák közé tartozik, és a kettő összevetésével jön ki, hogy a testhosszra vetített súly esetében 25-50 között van, azaz nagyjából átlagos, esetleg az átlagnál kicsit vékonyabbnak mondható.
A dicsekvés másik felében Erik legújabb produkciójáról szeretnék beszámolni nektek. Ma reggelinél az ölembe vettem Eriket. A széken lecsúsztam úgy, hogy a hasamra téve félig ülő, félig fekvő helyzetbe kerüljön. A pelusánál fogtam, nem a felső testén, és egyszer csak azt vettük észre, hogy a hasizmával ülő helyzetbe húzta fel magát! Meg is ijedtünk kicsit, úgyhogy egyből visszafektettem magamra, de Erik még vagy 5-ször egymás után így felhúzta magát. Mondjuk hallottam valahol valami olyat, hogy nem jó, ha a baba felülni hamarabb tanul meg, mint fordulni, szóval szerintem egyelőre nem nagyon fogjuk erőltetni vele ezt a félig ülő helyzetet, de azért örülök, hogy ilyen erős kis pocakja van pici fiunknak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése