2010. szeptember 24., péntek

74. szín: Felpörögtünk

Az utóbbi napokat elég aktívan töltöttük, és ez nem lesz másként a következő két hétben sem. Szerdán a MÜPÁban jártunk, Ringató foglalkozáson. Ez nekem annyira nem tetszett, azt hiszem, Erik még kicsi ahhoz, hogy ezt élvezze, ráadásul elég sok gyerek (és hozzá tartozó anyuka) volt ott, nagy volt a hangzavar, és nem nagyon hallottam Eriket, ami furcsa volt, valahogy úgy éreztem, hogy nem tudom eléggé érzékelni, hogy hogyan érzi magát. Utána a Kopaszi gáthoz mentünk, hogy egy kicsit szabadban is legyünk. Mindezt Judittal és Mátéval (fotó most sem készült).
Tegnap a babás jógát próbáltuk ki, amit Erik nagyon élvezett. Az elején baba-masszázzsal indítottunk, amit néha fejjel lefelé lógatással fűszereztünk, aztán mi, anyukák is bemelegítettünk, majd mindenféle gyakorlatokat végeztünk. Közben volt, hogy Eriket a sípcsontomra fektetve repülőztünk, volt, amikor jobbra-balra vagy előre-hátra lóbáltam őt és még egy pokrócban is meghintáztattuk. Klassz volt, és ami a legjobb, Erik végig élvezte, néha nevetgélt vagy dumálgatott az oktatóval meg a többi gyerekkel. :)
Ma este hordozókendő tanfolyamon voltunk, a hátra kötözést tanultuk. Azaz Imi tanulta egy játékbabával, én meg csitítgattam Eriket, mert elég nyűgös volt így estére. De szerencsére az oktató felajánlotta, hogy menjünk majd vissza még egyszer, és akkor egy korábbi időpontban talán Eriknek is több kedve lesz a háton utazáshoz. Mindenesetre Imi azt mondta, a babával elég könnyű volt a kötést megtanulni, úgyhogy remélem, Erikkel is menni fog majd.
És hogy mi jön még?
  • holnap ellátogatunk a Kertész 33-50. Fesztiválra
  • kedden újabb oltást kap Erik
  • csütörtökön megyünk jógázni
  • holnaphoz egy hétre kezdődik a III. Nemzetközi Babahordozó Hét, ahol a szombati, hétfői és a pénteki rendezvényeken veszünk részt,
  • jövő héten vasárnap pedig Imi főnökénél lesz valamiféle céges bográcsozás...
...alig várom már, hogy ennyit mászkáljunk, remélem, Erik sem bánja majd. :)

2 megjegyzés:

  1. szerintem nézzetek meg még másik ringatót. a müpában mindig nagyon sokan vannak, úgy tudom. a környéketeken nincs máshol?

    VálaszTörlés
  2. Igen, erre én is gondoltam, szerencsére itt közel, az Albertfalvi Közösségi Házban, meg a Fonóban is szokott lenni ringató, majd ezeket is megnézzük szerintem. :)

    VálaszTörlés