2010. szeptember 30., csütörtök

75. szín: Elmaradt képek

Mostanában ritkán írunk bejegyzéseket, így van pár új képünk, amiket most közzé teszünk! Azaz kicsit később, mert most el kell mennem moziba :), megnézni a Tőzsdecápák folytatását.

folyt. köv...



Na itt is vagyok, amíg Zsuzsiék aludtak én megnéztem a filmet (Wall Street, Money never sleeps). És, hogy a pénz tényleg nem alszik-e, azt én nem mondom meg.
Ha csak ezt a filmet láttam volna, akkor egy kicsit unalmas, kicsit giccses, kicsit hollywoodi. De ha láttuk az előzményt (Tőzsdecápák, Wall Street), akkor már érdekesebb, persze a film ettől még nem lesz jobb. Ahogy a reakciókat hallottam a mozi után, Oliver Stone bácsi egy kicsit ki.....tt a nézőkkel, - és nekem ez tetszett a legjobban a filmben, mert ennek legalább van valami értelme, vagy csak idealista vagyok?. - Mert aki látta az első filmet, az egy pörgős, "pénzes", "erkölcstelen" mozira számított. Hát nem azt kapta! De ennél többet nem árulhatok el. Nézzétek meg, de csak szigorúan a Tőzsdecápák után!!!

Igértem képeket is, de valamit holnapra is kell hagyni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése