2010. február 6., szombat

Kilencedik szín (már megint baba-téma....fiúk, bocsi)

( Én a bevásárló központokban csak egy dolgot szeretek, hogy lehet fényképezni, Imi :)

Ezen a héten kedden együtt mentünk a szülésfelkészítő előadásra, de most sajnos nem volt olyan érdekes. A terhesség és szülés során hasznos homeopátiás és aromaterápiás szerekről volt szó, de elég unalmasan sikerült tálalni a témát. Másnap viszont nagyon jó élményben volt részem. Szerda reggelenként szintén a kórházban szerveznek kismamáknak "Csoportrelaxációt", ami, ahogy a neve is mondja, csoportosan elkövetett relaxációs gyakorlatot takar. Nekem ez most nagyon jó volt, nagyon közel éreztem magamhoz a babát. Ez az érzés egész nap kitartott, és nagyon boldognak éreztem magam tőle.
Sajnos másnap viszonylag sokat kellett mászkálnom, így nem tudtam rá figyelni annyira, de tegnap reggel táncoltam vele egy jót erre a számra. :)
Imi most mondta, hogy a Kiss utólag azt nyilatkozta, hogy hiba volt ezt a számot megcsinálni, mert túl diszkós lett és így nem passzol az image-ükbe. Hát, lehet, hogy nem passzol, de attól még jó!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszett a relax :)
    Ki tartotta végül?

    VálaszTörlés
  2. Hú, a nevére nem emlékszem, de egy fiatal pszichológus lány, aki maga is babát vár egyébként. :) De ő nemsokára szülni fog, és akkor kb. 6 hétre Bálint doki "visszaveszi" a csoportot.

    VálaszTörlés