2010. február 2., kedd

Nyolcadik szín (félidő)

Félidő (0:1) van. Na nem egy focimeccsen, csak elérkeztünk a babavárás 20. hetének végére, ami elvileg a várandósság félidejét jelenti. Most már minden nap érzem, hogy rugdalózik odabent a kisfiunk. :)
És most jutottunk el arra a pontra is, hogy orvost váltottunk. Ezt azért gondoltam, hogy megosztom Veletek, mert eddig én sem gondoltam arra, hogy ennyire fontos lehet a megfelelő orvos megtalálása. De fontos. És erre akkor jöttem rá, amikor felfedeztem, hogy az az orvos, akihez eddig jártam, nem tud kommunikálni. Vagy legalábbis nem úgy kommunikál és nem ad át annyi információt, ami nekem ahhoz kellene, hogy egyrészt megbízzak benne, ha azt mondja, hogy ezt vagy azt kell csinálni, másrészt pedig dönteni tudjak, ha valamilyen döntést rám/ ránk hagy. Egy másik fontos szempont lehet szerintem, hogy az adott doki hogy áll hozzá a szüléshez. Most már sokan nyitottak alternatív módszerek alkalmazására is, de vannak konzervatívabb dokik, akik - különböző okok miatt - ragaszkodnak a hagyományos megoldásokhoz. Aztán persze vannak egyéb, kényelmi szempontok is: milyen vizsgálatokat tud helyben elvégezni a doki a magánrendelésén, mennyire érzed magad kényelmesen a rendelőben, mit hallottál ismerősöktől róla, stb. Biztos mindenki fel tudna még ide sorolni pár szempontot, én ezzel a bejegyzéssel igazából csak azt akartam mondani: csajok, gondoljátok meg előre, és járjátok körbe a témát. Ha pedig útközben valakiről kiderül, hogy nem az igazi, minél hamarabb lépjetek, nehogy végül kényszerből maradni kelljen.
Én most örülök, hogy a váltás mellett döntöttünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése