2010. február 10., szerda

Tizedik szín (ki kopog?)

Régebben nem nagyon érdekeltek a választások, keveset foglalkoztam velük. 2006 körül ugye "hivatalból" elkezdtem érdeklődni a téma iránt, ám akkor is még inkább csak a szervezési részre figyeltem. Imi tudatossága aztán hatott rám is, most pedig az is növeli a döntés fontosságát, hogy a pocakomban rugdalózó kis csoda jövőjére is hatással lesz majd az eredmény.
Úgyhogy izgatottan vártam, hogy megkapjuk az értesítőt és az ajánlószelvényt, ami kedden meg is érkezett. És még aznap be is kopogtatott egy Jobbikos aktivista, hogy adjam nekik a cetlit. Persze elküldtem, de azért valami szóróanyagot rámtukmált.
Nem szeretem ezt a "topogunk egy helyben" érzést, ami mostanában a politikát meg úgy az országot áthatja. Jó lenne valami újdonság, de semmiképpen sem ilyen szélsőséges formában. Ezért én örülnék neki, ha az LMP össze tudna szedni annyi szavazatot, hogy bejusson a parlamentbe, és megmutathassa, hogy ott is tudja-e azokhoz az elvekhez tartani magát, amiket hirdet. Mert ezek az elvek jók. Környezetvédelem, valódi képviselet, korrupció-ellenesség, stb. Szóval én nekik adom a "cetlit", és remélem, hogy sikerül nagyot alakítaniuk a választáson - és utána.

Titeket is választás elé állítunk, jó? Úgy látjuk, kifogytatok a fiúnév javaslatokból, eljött a szavazás ideje. A jobb oldalon a lista helyén most egy "szavazócédulát" találtok, amire az eddigi javaslataitok kerültek fel, és ami február 28-ig működik. :) Hajrá, szavazzatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése