2010. október 9., szombat

79. szín: NBH és Esti mese - 2. rész

Tegnap és ma a III. Nemzetközi Babahordozó Héten (NBH) jártunk, a Kesztyűgyárban. Tegnap nem volt olyan izgalmas, csak keveset voltunk ott, de ma sokmindent csináltunk. Beszélgettünk egy szoptatási tanácsadóval arról, hogyan lehetünk minél mobilisabbak Erikkel, aztán egy hordozási tanácsadó mutatott egy csípőre kötési módot, ami jó átmenet lehet a háti hordozás felé. Eriknek tetszett az oldalamon utazás, mert így könnyebben tudott nézelődni, mint velem szemben (egy idő után most is bealudt a kendőben). Volt tombola, amin nyertünk egy irha-csizmácskát. Ennek nagyon örülök, mert pont ilyet akartam venni, de kicsit nagy, remélem, be lehet majd cserélni kisebbre. Ehhez kapcsolódik egy kérésem is: kedves anyuka olvasók, megírjátok nekem, hogy 9-10 hónapos koráig mekkorára nőhet Erik lába? Most azt hiszem, 16-18-as méret körül van.
Ma vásároltunk is sokmindent: Zsófitól harisnyákat és zoknit kapott Erik, az NBH-n pedig vettünk egy babhordozó takarót. Ez polár anyagból van úgy kialakítva, hogy az ő testét a kendőben teljesen fedje, és mindkettőnk feje kikandikálhasson. :)

Következik az esti mese második része:
"Nincs annál jobb, mint Anya ágyában aludni. Mondták, hogy Nancy néni vett nekem egy különleges kiságyat. Műanyag állatfigurák vannak rajta, egyetlen érintésre mozgásba lendülnek, és fémcsengettyűk csilingelnek, ha megnyomom őket. Egyesek szerint a babának kiságyban kell aludnia, de azt hiszem, én nem érezném jól magam benne. Az a kiságy nem mozog, nem beszél, nem énekel. Csak nyikorog. Azonkívül sötét, kemény és egyedül vagyok benne. Ki lenne mellettem, ha felébrednék? Én azt szeretem, ha csak a kezemet kell kinyújtanom, és elérem Anyát az éjszaka minden percében. Szeretek hozzáérni, szeretem hallani a szuszogását. Nancy néni tényleg nagyon aranyos. Nem mondjuk meg neki, hogy nem szeretem a kiságyat. Anya azt mondta, majd abban tarthatom a játékaimat, ha nagyobb leszek. Jó ketrec lesz majd a plüssmackóknak meg az elefántoknak. Én ezután is Anyával alszom. Olyan jó vele."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése