2010. október 10., vasárnap

80. szín: Esti mese - 3. rész

"Egyre nagyobbra növök. A növekedéshez sok energia kell, ezért többet is eszem. Nagyon jó, hogy Anya egész éjjel itt van mellettem, mert nagy szükségem van a finom tejecskére. Éjjel még jobban ízlik, talán mert ilyenkor Anya is pihen. Sokszor csak azért ébredek fel, hogy körülnézzek, minden rendben van-e. Aztán egy kis szopi, de ez senkit sem zavar. Gyorsan növök, mert nem vesztegetem az energiámat szorongásra. Egyébként is túl kicsi vagyok a szorongáshoz. De úgysem kell aggódnom, mert együtt alszunk Anyával, és minden rendben van körülöttem.
Előfordul, hogy Anyának rossz napja van, és nehezen alszik el. De én rögtön elkezdek szopizni, és tudjátok, mi történik? Anya is elálmosodik, és sokszor hamarabb elalszik, mint én. Egymást altatjuk el. Anya is jól érzi magát, mert vele alszom.
Néha nekem is van rossz napom, sőt rossz éjszakám is. Ingerült vagyok, nem találom a helyem. Fáj a fogam, most jön, viszket a popsim, eldugul az orrom. (A babák ugyanis csak tiszta orron keresztül kapnak levegőt.) Ha nem vagyok kibékülve a világgal, olyan jó, hogy csak kinyújtom a kezem, és ott van Anya vagy Apa. Szopizom egy kicsit, aztán újra elalszom. Mindannyiunknak jobb így."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése