2010. október 27., szerda

84. szín: este, ha éj szele száll a tavon...


Nem vesztünk el, csak lusták voltunk írni. :)

Szolgálati közlemény Imitől:
"Ma a Fradi és az Arsenal is továbbjutott a kupákban, és a Lazio vezeti az olasz bajnokságot, és továbbjutott az olasz kupában."

Kiegészítő információ: ez Imi három kedvenc csapata

Én általában "csak" Erikről írok, de most egy kicsit szakítok ezzel a szokásommal. Ma voltunk bent a munkahelyemen, és furi volt. Annyira elszoktam már a dolgozástól, hogy kicsit idegennek éreztem ott magam. Viszont a szétszórtságom Erik születése óta nem enyhült, sőt, ha lehet, fokozódott: otthagytam a kabátomat az AAMban! (nyugi, autóval hozott minket Imi haza, szóval nem fagyoskodtam hazafelé, ezért is történhetett meg, hogy csak itthon jutott eszembe, hogy nincs meg a kabátom).
Azért mesélhetek kicsit Erikről is? Mostanában sokat énekelek neki, és azt vettem észre, hogy velem együtt énekel. Olyan édes! Mondókákat is mondok neki, és olyankor nagyon tud kacagni. Megpróbáltuk ezt videóra is venni, csak sajnos a kamera elterelte a figyelmét, így nem tudta átadni magát teljesen a nevetésnek. Hétvégén voltunk Anyuéknál, Kőszárhegyen, és szerencsére nem nagyon viselte meg a környezetváltozás. Apuval még sétáltak is egyszer kettesben (láttak lovakat is!), és sokat nevetett, dumált meg "énekelt" ott is. Azóta a hátamra is vettem már hosszabb időkre is, ez úgy tűnik, most mát elég jól működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése