2010. október 12., kedd

81. szín: Esti mese - 4. rész

"Anya barátai állandóan könyveket hoznak, ezekből megtudhatja, hogy nem kell mindig ölbe vennie, ha sírok. Ijesztően hangzó szavakat használnak, olyanokat, mint a manipuláció. Anya csak nevet ilyenkor, és annyit felel, hogy nem a könyvekre hallgat, hanem rám. És én ennek nagyon örülök. Egyre jobb és jobb anya lesz. Együtt alszunk, bízunk egymásban, és ez így jó.
Szeretek ágyba bújni. Ilyenkor sok figyelmet kapok. Nincs is senki más a világon, csak Anya, Apa és én. Az ágyunkon nincs semmi dísz, de mindannyian elférünk benne. Anya azt mondja a nagyinak, ne szórja a pénzt, ne vegyen nekem mindenféle különleges tárgyat. Kaptam már tőle egy játék mackót, olyan hangokat ad, mint egy anya. Nem olyan a hangja, mint az én anyukámnak, és ha nem tartja a kezében valaki, nem is csinál semmit. Miért kell egy kisgyereknek megszoknia egy másik anya hangját? Az én kedvenc játék macim a saját anyukám. Magához ölel, ha hozzábújok. Éjjel együtt alszunk, egymáshoz simulunk, és ez olyan jól esik."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése